Redigera~

Satt förut och kollade in Annas blogg (http://annameee.blogg.se/) lite :3 Försökte lära mig ngt av de x) men de e lite svårt när man inte har cs3 utan elements 2.0... >___> men försökte lära mig de med blod och sprickor osv som hon lagt ut nu senast x)

Skratta inte!!! D: detta är mitt första försök T____T tog as lång tid att få de någelunda bra >: blodet ser as fake ut ja veeet D:

Gammal bild på mig från i sommras btw x) hemskt.. no side-bangs >: men hade lila lugg dåe :3

Blekningen blir troligen imorrn ist >: mamma orkade inte idag >___> damn her! tänkte annars att vi kunde blekt första gången idag sen en imorrn och så kunde vi färga resten svart på söndan D: men jaja... okay då .__.

BTW! Ja jag reklamar folks bloggar! :3 iaf dom som vill x) skriver in dom bland blogglänkarna och skriver dom i mina inlägg :3 Som för några dagar sen skrev ja Sofies blogg, och idag Annas :) Gör de enbart för att jag vill va snäll mot dom x)


Kommentarer
Postat av: AnnaMee

Naaw, vad söt du är, Anna :D

Vad glad jag blir <3

Du är jätteduktig, jag vet att det är svårt. Jag kan glädja dej med att jag startade med ps3.0 och nu har cs, inte cs3 ;)

Kram på dej

2010-12-12 @ 07:27:36
URL: http://annameee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0