Depression..

Jag säger inte att jag är deprimerad för att få uppmärksamhet... jag skiter i vilka som kommenterar... de e ingen av er som jag vill prata med så... den ända jag verkligen kan snacka med är Josse.
Så säger bara skicka inte "sluta va depp!", "vad har hänt?" osv... för de e inte så enkelt... och de e inte ngt jag berättar för vilken person som helst... Josse är den jag kännt längst av alla i min vännerlista atm.. och hon är den jag snackar med när jag blir depp så de e liksom ingen idé att ni frågar okay?^^

Och ni som säger "men jag berättar inte för ngn, du kan berätta allt för mig" nej visst.. de har jag gått på innan... tänker inte göra de igen fatta? Hela tiden har jag trott att mina vänner ska hålla de dom lovat men ALLA harbrutit de och gått och berättat för andra osv... eller okay Emelie, Elin, Mika, Josse och Lisa har inte men ALLA ANDRA har...

Men ja, jag ska försöka bli gladare... ge mig lite tid bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0