Funderingar och planer?

Har haft många funderingar på hur jag ska fixa med mitt hår...
Haft sån lust att fixa sånt här hår typ:

Tyckte den a gyyymt fint D: de eller så vill jag bleka underhår eller i luggen, fast under... men tyckte att bleka ena sidan skulle va grymt mkt snyggare :/
Asså beslutsångest!!!!!!!!!!!!!!! >________________>
Ge mig tips på hur jag ska bleka?? (a)

Men ja, soft dag asså... vi "slutade" tidigt idag med ;D Sen så skulle ja, Alex o MT ha rep men de fanns ingen ledig lokal vi kunde va i med trummor och förstärkare >: men de gick att träna lite i ett av dom små rummen på nedersta våningen xD men mjaaa xD
Imorrn ska ja o min ESO-grupp gå till katedralen, danslokalen, och försöka komma på dans :3 kommer bli dryyygt xD
Efter skolan är de MangaKlubben iaf! :D måste rita ngt som jag kan färglägga imorrn O___O men vad...? x___x funderar på att rita Ryo från Girugamesh... o.o men de e krongligt... okay jag ritar ngt random helt enkelt (a)

De vart ett ganska... långt inlägg idag 8D *stolt över mig själv* men ska ta och rita lite nu och lyssna på my wonderful music <3

Kommentarer
Postat av: sofie

färga så :D

2010-11-16 @ 12:14:03
URL: http://inala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0