Jag finns för dig!

Asså trodde jag skulle dö när en av mina kompisar skrev "cha cha bloggen" på bdb... xD
Iaf! Det har inget med saken att göra x)

Har snart haft 2,000 pageviews på DeviantART!! :D Glad jag är!!! :3 Och imorgon är det........ COSPLAY BLOWLING!!!!
Jag och Elin ska som sagt vara Satoshi och Ryo från Girugamesh... kommer se kul ut... xDD Det kommer bergis bilder här eller på bdb :) kommer upp på MiPiFiKis blogg och FaceBook med tror ja! xD och så kommer de videos på YouTube ofc! :D
Damn va ja längtar! Åker med 14:30 bussen imorrn och åker 18:15 bussen hem xD denna vecka är ganska fullbokad dessutom... XD

Måndag (redan varit men ja XD): tid hos Domus Optik, kollar synen och beställt nya glasögon xD
Tisdag: BOWLING!
Onsdag: Dans, as usual.
Torsdag: rep med mitt band, Aliens of Jupiter.

sen är jag äntligen ledig! Måste börja med låtanalysen, bokanalysen OCH läsa klart eneglskboken D: orkaaaa! >___>

Bild från i helgas btw xD Min failade Emo-varkatt-halloweendräkt... xD den va bättre förra året.. srsly xD


Jag finns för dig, kommer alltid göra.
Jag är som vinden, jag kommer och jag går.
Men jag finns alltid där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0