Jobba, jobba..

Bara typ 2 timmar kvar tills jag ska jobba xD Fast dom som jag ska jobba hos idag dom typ "råkade" köpa extra så dom hade bara 800:- kvar att ge ut till mig o syrran... + att dom har togit med en tjej till som ska jobba -.-'' så vi får bara 266:- var D: jävla dålig stil asså! Om den tjejen inte kommit med hade de varit ännu bättre! då hade man fått iaf 400:-... men jaja .___. de kommer iaf bli ganska drygt... ska vara där 20:15 till typ 01:00 eller ngt D: as drygt! Ska filma typ hela tiden x___x kommer bli as kallt troligen jue x____x men hoppas att bandet är bra annars dör ja D: tar med mitt eget headset till mobilen, för säkrighetens skull x(

Sen måste jag komma ihåg att skicka grattis kl 00:00 till MT som fyller 16 imorrn!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0