Jupps

Förlåt för dålig uppdatering^^'

Iaf, i tisdags var de cosplay bowlingen! :D Det var as kul!! Emelie kom senare med! Damn vad jag saknat dig T____T

Iaf, torsdag: hemma och tråka... fredag, idag alltså, var jag inne i stan och skulle repa med Alex och MT :D Först så kom vi ju inte in eftersom de va låst x__x which was baad D: men sen visade sig att vi kunde komma in för de va fler som va inne osv, bara man hade sån kort-sak XD
Men ja, innan vi drog dit så sprang vi runt i hela stan typ xD sen gick vi dit och börja repa :D Kom ihåg sladderfitta, Alex! Sladderfitta! xD (no one understands? good.. XD)

men när vi va och köpte våra älskade Oreos och Ballerina Kladdkaka så blev de depp D: asså... vill inte se DIG T___T va du TVUNGEN att va där D: seriöst >__> asså jag hatar dig! D: Vill inte se ditt fula nylle igen! D:

Så nu var de klargjort!^^

Sen så ska jag börja spara.. eller iaf drygt 600 så jag kan ta min efterlängtade industrial efter vintern! :D Asså längtar!!
Och då undrar ni säkert: Varför inte nu snart för?
Men då svarar jag: För att jag har "nyss" togit fler hål i örat och vill helst inte typ.. överdriva för mkt på så snabbt x___x jag måste vänja mig vid dom jag har först xD

Nu ska jag nog se på någon film :) får se vad jag hittar i filmhyllan eller på internet någonstans xD

HEJDÅ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0