Konsert??

Men lille Miyavi!! Kan du inte släppa ALLA datumen samtidigt ist!!? D: jag vill ju veta om du kommer till sverige eller inte T___T Hitills har han skrivit att de kommer bli 5 konserter i frankrike (what's the point with that?) och en i london... D: jag vill ju gå T____T och mina kompisar dissar ju..... plannerar london resa utan mig D: då får dom fan ta och skylla sig själva om jag inte hänger med T___T deras problem!

Anyway! As tråkig dag... bilden va dryyyg x___x och sen matsalen va överfull så de va inge kul att vara där och äta xD sen va de drog-alkohol-rattfylleri-grejjen xD filmen va ju hemskt T___T men tycker ändå dom borde visat lite mer... "starka" bilder på skador man kan få D: för dom visa knappt ngr... den som va värst va den som hade typ.. gått itu mot en lycktstolpe O.o såg inte så... najs ut.... ehe.. x___x
Men vi slutade tidigt! Men de va tråk D: hade ingen att vara med.... T_____T eller jo Sofie och Ulf va ja med en stund sen gick ja till bibblan o va med Lisa x)

Imorrn blir de rep med bandet efter skolan :) Hoppas även sjuuukt mkt på att vi tar kort under fotot imorrn x___x har velat va ute och tagit kort as länge nu men har inte haft... bra fotoväder direkt... och i helgas så sov ja hela tiden... xD

En bild ja tog i sommras :3 som ja faktiskt blev sjuukt nöjd med xD den e lite redigerad med men de e mest bara färgerna :P men älskar ljuset och de faktum att de blåser bort sånna frön :3 kanske inte syns så mkt men... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0