Shalala~

Förlåt för att jag inte bloggade igår... men blogg.se cpade loss .___. kunde varken kolla min blogg eller ladda upp någon bild D: vilket sög stort!
I alla fall! Idag va de skola! <3 helt ok faktiskt :3 fast ESOn va dryg som vanligt xD vi flummspelade för de mesta x)
Imorrn ska vi börja med dansen! Hoppas att Marie-louise inte har ryggskott denna gången -.-'' vi behöver verkligen börja med någon dans :/
Och imorrn är de även MangaKlubben <3 Ska få min BFMV-halsduk + poster då!!! :3 asså wiii!! Längtat as mkt! <3 tack till Torsten och MonMon för dom :3

Sen idag hade jag också utvecklingssamtal. Var helt okay faktiskt :D VG i foto och bild!!! :3 G+ i engelska och svenska, G i idrott och matte och på ESO ligger jag på VG på alla fyra ämnerna :D Awesome asså!!! As bra start! Och fick G på matte provet med :3 fick veta före alla andra!! >8D Jag trodde jag skulle dö! xD Trodde verkligen jag skulle få IG O_o xD

Men nu ska jag plugga lite svenska :/ har prov på onsdag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0