Shalala~#2

Inte mycket till bloggande känner jag x) men har inget vettigt att skriva direkt... >__> Idag va de typ strömavbrott på morgonen i skolan xD jag går där i korridorerna och är helt "varför är de mörkt för? o.o varför har dom tänt stearinljus" osv... xD men ja den kom sen då xD Svensk provet gick sådär... kommer hamna runt G-gränsen tror ja iaf... eller hoppas >__> sen inte så mkt mer idag.. eller jo vi buggade på idrotten!! :D hatar bugg... jag kan inte dansa >__> jag fick va kille med... D: ska vara tjej på fredag har jag bestämt >: de va inge kul att va kille nämligen... blir bergis jobbigare som tjej men SHIT THE SAME x''D
Ikväll blir de väll dans antar jag :/ har igentligen ingen lust men ja.. de e näst sista gången innan vinterdanserna börjar... och de e nästsista gången jag kommer va kvar typ.... asså jag kommer fortfarande va medlem men kommer inte vara med hela tiden. Tänker försöka satsa lite mer på skolan och plugg osv, behöver de o.o men ligger ändå ganska bra till men alltid bra att vara säker på sig själv.

Här är btw halsduken jag fick av MonMon igår :3 den typ räddade livet på mig när jag gick hem efter att ha gått av bussen... xD

Den e as go att ha på sig! Jag vägrar typ att ta av mig den x)
Bullet for my Valentine är ett as bra band <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0