SNÖÖÖ!!! D:

Fan va hemskt asså T___T Jag hatar snö!! Och det har redan kommit typ 2 cm D: asså uuh TwwwT
Och kom inte ni snö-älskare med frågan: varför hatar du snö!? D: för att här kan ni få svar:
Jag tycker inte om vintern för att man måste ha så sjukt mkt kläder på sig! Det är kallt, blött, äckligt och snön är ÖVERALLT! Den är ivägen, man slår ihjäl sig på isplättar (I'm serious..... XD) osv D:

Anyway, back to the good things! :D (om de nu finns ngr)
Ööhh, vad har jag gjort idag?? Vi har fortsatt på ESOn och våran äger fett asså xD vi är typ.. halvt klara så de kommer bli chill dom flesta av ESO lektionerna nu :P vi ska bara träna igenom dom extremt mkt men annars är de chill xD

Ska lägga in en bild som Izza bad mig att göra :D En Manga-version av henne xD den vart öhm... fail XD + så hade jag inte tillräckligt med tid för att färglägga håret och pennan va typ torr och slut på färg så de var ju ännu värre D: men hoppas Izza tycker den blev bra :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0