Uppdatera!

Lite dålig uppdatering xD Sorry!
Men har inte orkat/ingen lust till att blogga atm xD är typ.. inte på humör o____o''

Iaf igår kom mina stövletter (ja stövletter .___.''' de heter så!)!!! Fast dom va inte sådär... fina jag tyckte dom va på bild D: men jaja :P de är bättre än att gå runt i converse hela vintern... xD gjorde jag förra vintern... inte så bra xD och eftersom mina converse e lite slitna med massa hål i osv så ja (a)

Imorgon är det ÄNTLIGEN helg! Vet inte om jag längtar eller inte... men om det är "fint väder" ute så ska jag försöka ta lite kort :3 hoppas på att de kommer LIIIIIIIIIIIIIITE mer snö så jag kan få mina jävla vinter bilder... xD

Just nu så fryser jag, har ont i vänster arm o höft och i höger armen.... D: asså bleh >_> måste rita en stol tills imorrn med... läxa i bilden, meningslös läxa om ni frågar mig .__. vi har inga direkt "speciella" stolar och Ulf stal min idé >___>

Anywaay... vi ses xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0