Wise words~

The dream is waiting for you to make it come true. Once you hold back or hesitate, the picture evaporates. ~

When you're born, you're the one who's crying and everyone around you is smiling. But when you're dying everyone around you is crying and you're smiling.


Bara för att Miyavi skriver så fint :3

Har MASSA funderingar på hur jag ska fixa mitt hår efter jul!! :D Måste önska mig blekning och färg från Shock asså! :D tänkte antingen typ bleka först sidorna och bakre delen av håret och sen färga de i ngn skrikig blå färg :D eller så bleker jag underlugg och färgar de blått :P de lutar mest åt de första förslaget faktiskt XD
men vi får se :D jag håller ju typ på att ruinera mamma... xD först glasögon och nu trummor xD ca 5000 totalt xD sen så ska jag ta industrial men de blir nog till våren + jag betalar nog själv xD men undrar i vilket öra jag ska ta den i o.o högerörat skulle vara finast men det örat e ju så cp D: men den skulle inte synas lika mkt i vänster örat så ja.... det blir svårt o.o men de e inte ens säkert att jag kommer ha samma frisyr då som nu.. xD

Men nu ska jag nog gå och göra något "vettigt"... xD typ som att... ehh.... jag gör något helt enkelt.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0