Daaageen :D

Dagen har varit ganska soft faktiskt! :D Såg musikesteternas show med :D Den va awesome asså!!

Dålig mobilbild innan showen startade:


Sen jaa.. efter skolan hängde jag med Alex xD vi satt och flumma vid piano medans vi väntade på MT xD
Gick as bra på repet idag med! :D Kan typ ÄNTLIGEN trumm-grejset!!! xD *stolt*

Sen åkte jag med bussen hem med Lisa :D Och när jag kom hem blev de att koka nudlaaar! xD


Och jaa.............................. detta är vad som händer när man e duktig och slår fel på high-haten... xD
Får ta och slipa ner den lite eller så får de bli ny trummpinne^^' men asså måste komma ihåg att slå rätt srsly... xD
men ja.. de syns att jag har slogit med den iaf 8D


Nu ska jag... göra ngt o.o vet inte än xD lyssna på musik tror ja :3 och börja packa till imorrn! Ska till Lisa på tidig halloween-fest XD vi kunde inte söndag-måndag för syrran jobbar D: så de blir lördag-söndag ist (a) Ska bli kul!! Ska vara Emo-Varkatt igen xD fast kanske en bättre version iår.. xD
Kommer nog bilder så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0