Fixat lite!

Fixat lite på bloggen nu :3 Bakgrund + ikoner vid kategori grejsen osv :D och igår fixade jag ny header som jag blev skit nöjd med faktiskt! :D så den får se ut så ett tag framöver nu! xD

Tänkte bara skriva meningen om VARFÖR jag skapade denna bloggen och ni kanske undrar vad som kommer hända med min andra?
Jo, jag skapade denna för jag ville testa blogg igen. Tyckte de var så krongligt innan osv :/ men nu har jag lärt mig lite mer xD + att jag ville skapa en fotoblogg :) för jag ville visa upp mina såkallade "fotoskills" xD men min förra blogg kommer finnas kvar :D fast kommer kanske inte vara sååå aktiv på den^^'
För er nya läsare så är den: http://rox-dalliance.blogspot.com/ den var engelsk från början men jag funderade på att börja skriva på svenska ist. Men men, vi får se xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0