☆Watching you from above☆

Hallelujah! Helgen är här!!! Och jag ska ut och ta kort imorgon om de är bra väder! Behöver ny v-bild till facebook nämligen... xD
Ny bild på mig till er mufås! XD (Mufå = Mitt-utseende-fixerade-åsnor xD)


Idag fick vi också USB-minne från skolan! :D ÄNTLIGEN! Dom sa att vi inte skulle få några men de visade sig att vi skulle det i alla fall! :3 Jäkligt skönt tycker jag!
Sen efter skolan träffade jag MT! :D iaf i typ.. 10-15 minuter xD bättre än inget? Och ja... satt och halv sov i bussen hem xD
var as trött av någon udda annledning xD

Men när man kom hem, gissa vad man fått?? 8D
JO DETTA:
SKOLKORTET!!!
Vart faktiskt skit fint om du frågar mig! :3

Ja, jag kladdade lite på den (a) pekade ut dom jag tyckr bäst om att vara med + mig själv xD och så gjorde jag ett litet hjärta 8D
Synd är väll att Jonte missade de :/ annars skulle han blivit utpekad med XD men jaja! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0