Crushed Into Pieces~

Sitter och försöker skriva låt~ Kom på liiite på gitarr i typ.. söndags o.o sen så ska jag försöka lära mig ngr låtar på gitarr så ja kan hjälpa Lisa lite x) eftersom hon vill lära sig "massa" Zelda låtar x)
Men shiet va längesen man spela gitarr srsly... O.o Mina fingrar gör massa ont... xD bra att man börjar igen I guess o:

Lekte i GIMP förut~

Bytte tema på Firefox förut... fixade ju den där Personas appen såe ja x)
Lyssnar på lite Bring Me The Horizon, Red, Falling Up, Dope, blessthefall, All Time Low och ett antal andra <3
Ska göra en ny Spotify lista med.. min är liksom.. fylld med grejer som ja inte lyssnar så mkt på atm.. xD men tror nyy blogg design går före.. är REDAN grymt trött på den ja har nu... såå tråkig! >_>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0