Lalalal~

Har varit rätt så najst idag med, förutom under naturkunskapen när ja typ plötsligt vart depp av ngn udda anledning.. >: Har faktiskt inte en aning om vad som hände.. men ja va typ depp resten av dagen och ja, de e bättre nu men är fortfarande rätt hängig ^^' Men de blir nog bra~
Lite synd dock att de inte blir ngt UKM för mig imorrn >: Hade hoppats att få se Alex o Johan spela live med Even If Your God men ja... min mamma ska på kurs och möte eller ngt imorrn och åker vid 5 eller va de nu va... varför kan de inte gå bussar under helgerna med??? >_>

Just nu sitter jag i alla fall och käckar glass och redigerar lite bilder! Ska se på någon film med senare tror ja. Myspys i min ensamhet I suppose?

Nytagen bild~ Bara för att jag älskar min regnbågskub! :3

Ser ut som om ja dricker......... fast ja rör inte ens kuben typ, ser bara ut som de... fail! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0