Orka med rubriiik~

Vette fan vad jag ska skriva men jag skriver väll vad ja gjort idag dåe.. kulturhistorian förut som gick skit typ, men gjort är gjort! xD sen var ja hos doktorn och shiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeet va seeeeeeg! >___> fick vänta en f*cking halv timme innan jag fick komma in till hnm ju ._______.''' oonööödigt ftw typ .___. sen tog de typ 15-20 min därinne för han behövde prata om massa grejer som jag inte förstog ngt av (a) sen va klockan typ.. 15:00 och mamma sa att de e nog lika bra att jag åker med hem så ja... jag åkte med hem xD vi åkte inom Sulvikingen och köpte glass med 8D testade Ben&Jerry's Peanut Butter Cookie Dough som glasspinne! :D MUMMA I MAGEN DE! xDDD
Imorrn är även sista foto lektionen Q______Q sen måste ja vänta tills i trean... blääääh! D: vill ju fotografeeeraaaa T______T han de inte finnas Foto C med som man kan ta i trean ist och B i tvåan?? D8

MangaKlubben imorrn.. vi får se hur de blir där dåe o.o

Ska troligen träffa denna underbara sak i Karlstad på fredag <3 eller vi får hoppas på de :3 Izza och Karma hänger på med och Charlie kanske följer med :3

Nile <3


Kommentarer
Postat av: Blubb

Anna? du vet att du behöver inte ha foto lektion för att fota vettu!

2011-04-18 @ 22:05:38
URL: http://osiris.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0