Super Duper Mushroooooooooom! *random*

Har inget liv (a) Sitter och lyssnar på musik och försöker hitta på ngt att ha på sig imorrn..... >:
Är helt desperat efter nya kläder asså!!!! DDDDD: har fan typ bara band t-shirts ju! O.o och svart.. allt är SVART!! .___. Måste seriöst spara pengar...... =________='''
Måste skaffa pärlplatta och pärlor med snart.... hittar ju inte min... den ska ligga ngnstans i huset O.o Nya armband vill ja ha med........ eller fler kanske ja ska säga.... o.o
Asså jag ska sluta skriva vad jag vill ha nuuu xDDD alla tänker "careface" nu ändå så (a)

Dagens pepp & depp!
Pepp:
Mitt hååår börjar bli lååångt!! xDDD iaf i nacken 8D
Depp: Pengabrist! >: och skola imorrn! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0