Lala~

Mår så jävla dåligt just nu... de började igår när de kom massa tankar samtidigt.. lite privata grejer som jag helst inte drar upp. Men kan säga iaf att de har lite med min trötthet, "ätstörningar", osäkerhet och lite mer grejer.
Men Emelie fick mig på bra humör nu. Jag är en "blåhövdad ringdingdongvalp" bara så ni vet ;) och hon ska gå lydnadskurs med mig.... x''DDD Satt och gråt av skratt förut asså xD

Idag var de första gången i år som jag haft strumpbyxor och kjol~~ Intresseklubben antecknar, I knuw.
Iaf, imorrn ska jag kanske till Lisa och sen blirre bio om allt går som de ska <3

Hade tråkigt och lekte lite i Gimp~

Kommentarer
Postat av: Emelie

Awwww I love you puppy!!! <3<3<3<3

2011-04-25 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0