VG+/MVG-!!

Ett mer seriöst inlägg nu då! Fick veta vad vi typ fick på Kulturhistorian! :D VG+/MVG-!!! Fan va glad man blev asså! Lena sa att hon älskade filmen och allt!! Asså ååhh! xD

Vill ha fredag nu! <3 Kommer bli så meeega awesome asså! MonMon hänger på troligen med! :D Så de blir jag, Charlie, Izza, Andreas, Nile, MT och MonMon då! :D Åhh vad jag längtar! Massa flumm de ska bli asså!
Och hoppas på att Emelie ska svara på mitt meddelande med så vi typ kan ses snart! Eftersom hon har kanske tid nu, för hon har påsklov denna vecka. Det var typ 500 år sen man såg henne Q___Q Saknar Elin o Mika med T______T Asså kan de inte bli den 14 Maj snart? D:


Kommentarer
Postat av: Blubb

vem har vi mest anledning att tacka för filmen? ;D

2011-04-19 @ 21:05:34
URL: http://osiris.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Säg bara en dag så kommer jag in till arvika, om jag så ska gå hela vägen O____O SAKNAR DIG!! <3<3<3<3<3

2011-04-19 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0