Vill inte...!!

Jag vill inte till skolan imorrn... massa nervös inför kulturhistorian jue.. och så vill ja inte till doktorn.. >:
Längtar tills jag får pengar med på onsdag~ sen när jag ska till farmor i Mangskog så får jag kanske 100 kr med! :3 kommer känna mig rik då i ngr dagar kanske... xDDD har en jäkla lång lista på vad jag måste göra/köpa... bläääh... >_>

Saknar massa människor.. längtar till påsklovet...! och just nu.. vill jag ha en kram.. <3

Amber Liu <3


Helpless, I was falling
But you reached your hand for me
And saved me before I was totally lost into darkness~

Kommentarer
Postat av: Bluehat~

Hon är tydligen blond nu OwO

8DD

2011-04-17 @ 21:04:43
URL: http://nombluehatnom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Amber!!!!!! <3

2011-04-18 @ 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0