Wihu~

Extremt jävla flum dag asså! xD
Engelskan var ju mest galnast eftersom jag satt och skratta 24/7 O.o bara för att Alex satt och sa massa andra svenska ord till dom engelska som läraren frågade efter.. xD Typ som "remote" och "anchor" sa han "fjärrkontroll" och "ankare" till hela tiden, fast de var inte de det betydde just då xD De är mkt roligare om man var där tro mig... xD
Pratade med Emelie förut via mobil :) på måndag ska vi till stan och flumma loss :DD Lite synd att jag inte kunde gå på C-showen för hon skulle dit idag >: Ville se Esbjörn, Henke, Oscar och ngr till som skulle va med där men jaja... D: men på måndag iaf! :D
Och btw, imorrn slutar jag 12:10! :D Jävla gött asså! Får påsklov tidigare än väntat :) Och efter påsk kommer jag göra de varje torsdag! :) Så slutar vid lunch :D

Sen så ville Alex även att jag skulle börja skriva "Dagens Alex", bara för att han gör sånna galna roliga saker ibland x) Inte för att jag kommer skriva de varje dag eller ens fortätta med det efter detta inlägg men... en gång måste jag bara xD
Dagens Alex var: När han satt på räcket i idrottshallen, vid läktaren, och typ.. gled bakåt och av räcket.. x''DD

Bild från i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0