Tebax till skolan

Imorrn ska man tillbaks till skolan efter att varit sjuk hela veckan typ :) mitt öra är fortfarande lite ömt och ska egentligen inte utsättas för mkt ljud och sånt men jag överlever nog xDD sen får vi se hur de blir med idrotten om verkstan tycker jag ska va med eller om jag ska få kolla på ist x) är nog med men gör kanske itne så mkt xD har ju fortfarande lite svårt med andningen och shiet xD

Iaf, just nu är jag hungrig >: pappa verkar inte vilja göra någon mat och jag orkar inte gå ner för att göra ngt... xDD men antar att de blir pizza eller ngt x)
Drogat Breaking Benjamin sen igår typ :3 längesen man lyssna på dom <3

Folk får tycka vad dom än vill, men jag vill klippa mig! >: hatar min lugg extremt mycket just nu! Den är för lång och ser helt cp ut hela tiden >: och tror ja måste klippa de i nacken med... de e slitet av ngn anledning o: måste tunna ut lite på vänstersidan med... >_> bla bla bla bla kul blogg jag har, många som läser också xD

Såhär kul kan man ha med syrrans solglasögon utomhus xD:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0