Uj uj

Jag är verkligen dålig på att uppdatera här >_> Men seriöst!!! Säg något jag ska blogga om! Mitt liv är ju så ointressant xD

Men eftersom jag ändå har börjat skriva så kan ja ju fortsätta x)
I fredags var de iaf YoiCon! Fy fan va underbart roligt de va! Fredagskvällen var de karaoke heeeela kvällen med massa awesome ppl, varav dom mest awesome var: MT, Tanya, Kyuu, Erika, Fox, Andreas och Charlie :3 synd att Nile inte kunde va med då D:
Lördan var med awesome!! :D natten till söndan var bäst!!! <3 Discot var asså... Jag var ALL OVER THE PLACE!!! xDDDD ni skulle bara sett x) måste varit typ övertrött eller ngt xD
söndan va plågsam D: sista dagen ju T___T så jävla hemskt asså D: Saknar Nile, Charlie, Tobi, DeiDei, Feloss, Andreas och Fox MEGA MKT!! T__T <3<3<3 Vi måste srsly ses snart!!! D: Orkar inte vänta till NärCon för att få träffa ngr av er D: <3<3

Idag så var de bad på morgonen... hatar de >: för jag ser alltid helt fucked up ut resten av dan (jaa jag är ganska utseende fixerad >_>) men de gick väll bra ändå >: Efter skolan så gick jag, Emelie och Alex till ICA och testade de nya Click Candy :D De va awesome xDDD dock lite dumt att de e typ "hinkar" man går runt med ist för påsar... man kan inte ha dom i fickorna ju.. xDD men men x) jag o Alex gick iaf iväg och Alex tog massa kort xD Bland annat massa bilder på mig xDDD

Borde göra matte men har inte med bok för tänkte ändå inte göra ngt x) Tråk prov i det imorrn xD


Det vart ett långt inlägg i alla fall! :D Duktig jag känner mig nu x)

Kommentarer
Postat av: AnnaMee

SV: Yaay, äntligen förslag! :D Ska hem på fredag (imorgon) så då kan jag se om jag hinner kola upp det och göra en tutorial, men jag ska försöka fixa Photoshop till den här datorn så snart jag kan. ^^

Det är rätt enkelt, ja, men det gör det inte mindre fint för det ;) Det är lätt när man vet hur man gör! ;D

2011-02-10 @ 18:05:32
URL: http://annameee.blogg.se/
Postat av: AnnaMee

SV: Vad bra! :) Är lite inaktiv på bloggen nu som du säkert märkt, men det är en massa grejs i skolan nu och så har jag ju som sagt inget photoshop än xD Men det fixar vi nog ;) kram <3

2011-02-11 @ 06:40:36
URL: http://annameee.blogg.se/
Postat av: Namichan

Humh kom just på en sak, Tobi och Deidei nämns nästan alltid när folk berättar hur de haft på yoicon, förra året var samma :o XD Trevliga typer :D

2011-02-11 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0