Ledig!

Uppskattar ibland att lärarna har studiedag ;D En extra dag ledigt! :3 men ja va duktig att ta med fel svenska bok >: så får ta med den imorrn och göra den då ist D: annars blir de synd om mig x) men ja har gjort bildläxan iaf xD

Spelat en massa idag med... Final Fantasy, trummor och ja... musik ;D eftersom ja va ensam hemma så kunde man dra upp volymen lite :D

Sen denna helikopter flög runt i en timme typ över Glava O.o jävligt nära va den med XD och jag sprang runt och försökte få kort på den (nej ja vet... jag har inget liv >___>).

Liten sak med musik i öronen tycker de e kul att ta kort på sig själv ;D


Ska verkligen fööööörsöka uppdatera mer! D: Men jag vet inte vad ja ska skriva >___>
Ge mig tips om vad ja ska blogga om!!

Kommentarer
Postat av: MonMon :3

Jag lider av precis samma grej! >.<

2011-01-18 @ 00:49:53
URL: http://mylittlecastle.blogg.se/
Postat av: MonMon :3

Sv: Ja de va jättesynd ;_; kjam

2011-01-19 @ 17:56:34
URL: http://mylittlecastle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0