Uppdetering...

Dålig uppdatering här >: förlåt för det!!
Och om ni inte märkt det så har jag bytt header, igen xD men ska troligen byta igen... blir aldrig nöjd! xD
Iaf, tänkte önska er alla, som jag inte redan sagt de till xD, ett gott nytt år!! :D

Lite bilder från igår:

Pannacotta som efterrätt <3<3

Pommac <3

Eftersom där jag bor ser man inte så mkt raketer så vi tände tomtebloss ist! :3


Nu sitter jag och myser med min nya plushie! :D Ciel Phantomhive från animen Kuroshitsuji! :3 kollar även på den animen just nu xD (dissa inte Japan! xD)

Kommentarer
Postat av: ICA

TjaCooling! Du får din julklapp när skolan börjar 8D orka skicka och grejer :( känns som om det va galet längesen jag såg dej!

2011-01-02 @ 15:40:18
URL: http://Izzabellla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0