.. Yayayaya~

Har seriöst ingen aning om vad ja ska skriva på min blogg längre! >: Allvarligt! Ge mig bloggtips om vad ja ska skriva om!! D:
Funderar på att typ härma Anna (http://annameee.blogg.se/) lite med att göra en blogg om redigering men tror ja tar GIMP då o.o för både Elin och Lisa vill lära sig GIMP... xD fastän ja suger på de så.. xD

Iaf, en kompis frågade mig vad jag har för kamera och objektiv till den och jag har typ tre st objektiv, ett av dom är det objektivet som kommer med då xD

70-300mm, Macro-objektiv, Tameron.<-> 80-200mm, Zoom-objektiv, Ultrasonic.

(Zoom-objektivet är rätt så gammalt just so ya know xD)

Hahaha! Lite udda inlägg detta xD Men ja, jag har en Canon EOS 400D. Det är inte den bästa kameran men den duger bra ändå :)

Detta är en björk + en tall med rosalila himmel x) Bara för att jag tyckte de va kul xDD


Kommentarer
Postat av: xXxMonMonXxX

Sv: Aahah x3 xXx We are the emo kidz! :D xXx And we have cookies! xXx >.<

2011-01-26 @ 22:23:00
URL: http://mylittlecastle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0