Uhw o.o

Orolig som ett as och är ensam hemma från och med förut idag och till söndag~

Vill fan ha längre hår typ.. NU O.o och vill ha ljusare typ NU x'D asså geeez... x') de e skit kul, för hängde med mamma ner till affären förut, innan dom åkte till Örebro då, och fan va alla glodde x'D som om ja var ett djur på zoo x'D

Jag och syrran kom på förut att jag är mer digital-estetare och hon är analog-estetare xD för hon är bättre på framkallning, rita, måla osv med asså pensel och sånt utan datorer och grejer o: men jag är bättre på sånt i datan x'D tycker ja är kul x'D och hon har en ritplatta som hon aldrig använder.. jag vill ha en ritplatta men får inte använda den.. x'D fail... x')

Ni får en depp bild från mig som ja faktiskt blev nöjd med o: droppen blev ju ganska skarp ändå x')

Lisa fyller år imorrn, fredag den 8 Juli, så ja tycker ALLA ska skriva GRATTIS till henne! 8DD <3 För hon är värd guld enligt mig :) <3

Kommentarer
Postat av: izzzzzzza

Grattiis Lisa! wiiiiee:DD

2011-07-08 @ 14:27:29
URL: http://izzabellla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0