Japps~

Idag har varit en låång dag :) Gick upp vid 8 åkte en buss in till stan 09:20, sen gick ja hem till MonMon ett tag tills klockan blev typ.. 11:40 eller ngt o: för då gick vi till tågstationen och grejer, väntade på MT som kom efter en stund :3 asså shit orka detaljer! Vi åkte tåg, gick till torget, träffade massa awesome ppl som ja saknar grymt mkt just nu <33 vi åt jordgubbar och dom flesta åt glass med :3 And then, drog vi till typ en park där de fanns strand och grejer OwO Fox, Charlie och Jonas (?) badade :D jag, Emmi och Anton stog/satt brevid och kolla på, jag tog kort med Niles kamera x'D sen dock hände de lite tråk saker som vi inte behöver dra upp >: <3
Men tack iaf för en awesome dag <3 ska komma ihåg alla roliga tillfällen ja haft i mitt liv OwO <3

Dock är inte Anton, Bluehat och Nile (som tog kortet) med på bilden <3
Jag, MonMon och Jonas gjorde en stjärna! :D <3

Imorrn ska ja till stan igen och va på 100års jubeleumet :D ta kort på Broken Door och Enforcer :) <3

Kommentarer
Postat av: Bluehat~

Joo jag är med på bilden, jag är den svarta saken i högra hörnet!! 8DDD

Var as kul :D

2011-06-16 @ 22:39:31
URL: http://nombluehatnom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0