Trött..

Ställde klockan på 08:00, vaknade en halvtimma tidigare för att ja va hungrig.. huhu~ iaf, åkte in till stan idag för att repa med Alex o MT :D gick ganska bra faktiskt :) sen kom Måne, sen gick vi ut o träffa Izza som även skulle komma :D sen gick vi typ runt O.o bibblan sen Shalom, sen satt vi utanför bibblan sen gick vi in igen xD aand then... så skulle Alex hem, och då tänkte Måne o Izza gå hem till sig såå jag skicka o fråga MonMon om hon va hemma, vilket hon var så gck till henne x) Henke var även där :D Vi såg halft på film, och åt MonMons failade chokladbollar som hon inte rullat ihop eller haft socker på och massa grejer x'DDD fast de gick att äta ngelunda x) vid halv nio så gick ja ut för att vänta på mamma så ja kunde komma hem x''D
Tror btw att ja inte orkar åka på mangaklubben imorrn >: borde egentligen eftersom de händer massa saker då men ja x___x trött som ett as är ju just nu D: ont i benet och ryggen och shiet! >:

OCH! Jag har glömt säga att min mamma är väldigt snäll ibland x') hon köpte en ny mario svamp åt mig från cdon :'DD
Är för lat för att ta kort på den just nu men såhär ser den ut:

Vart massa glad när mamma kom in med den o ba "vill du ha ngt?"
Jag: "eehhh.. it depends...."
Hon: *håller fram den*
Jag: Ååååååååååååååh! *wwwww*
Älska mario svampar (a) <3<3

Geez, blev ännu tröttare nu ju x____x jaja, ska sluta spela KH days, stänga av datorn och sova nu!
Ha det bäst!~

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: eller hur! :)

2011-06-23 @ 06:31:48
URL: http://inala.blogg.se/
Postat av: Sue

SV: yea I knooow<33 Han är sjukt fin :'3!



Din bild: OH! Jag har oxå en sån svamp på mina nycklar! Den är awesome! Älskar Mario svampar så jävla hårt~<3

2011-06-23 @ 10:15:29
URL: http://lollidellasue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0