): (U)

Sommarlov nu! Gud va underbar klass jag har! Jag vill inte ha lov!! D: <3 eller kan ha lov men då ska ja va med dom hela tiden Q_Q
Efter att ja gått i från klassen så satt ja på musikskolan och väntade.... och väntade.. sen gick ja till Emelie o Karro som va inne i stan och kollade runt i butiker :)
Sen när Emelie åkt hem med bussen så står ja o Karro och flummar x'D "Jag har en pinne! Den står upp!" x'D gud vi har inget liv!!! x')

Jag ska btw på Arvikas 100 års jubeleum till fredan! :D Ska se Broken Door *wwwww* Ska ha med kamera och grejer med :D huhuhu~ mamma blev glad när ja sa att ja ville dit x'D hon bara "JAA! Då åker vi dit" x'DD

Syrran fick mig att gråta floder innan Q____Q Hon visade mig en as solrig och fin låt T__T asså gud, jag bröt ihop totalt! D: Har inte gråtit så mkt på veckor asså! D:
Så himla fin <3

Sångaren gjorde låten till sin tjej som han nyss friat till och grejer, men ett tag efter att han friat så va hon emd i en olycka och blev såpass skadad att hon blev typ handikappad Q____Q Så himla gulligt T__T <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0