En känsla..

Haft känningar på att bli sådär äckligt sur och deppig igen o.o Men ska inte låta de hända nu! >: Jag ska le lika mycket som solen skiner utomhus!

Iaf, funderat på att typ komma till skolan med värsta annorlunda stil... o.o sånt ja inte brukar ha vill säga men vi får se om jag orkar... ska kolla vad som finns inne i min djuupa garderob.
Förut så typ halv sov jag och drömde om att jag blekte hela håret och hade typ vitblont hår och alla vart typ rädda för mig i skolan när ja kom dit... O.o skumma drömmar man kan ha ibland xD <3

Dagens pepp och depp:
Pepp:
NärCon biljetterna är 100% betalda!!!
Depp: En kompis mår inte bra >:



Jag finns hos dig
När du behöver någon
Som håller om dig
Och säger att du är de finaste som finns <3


Kommentarer
Postat av: sofie

<3

2011-03-29 @ 12:00:09
URL: http://inala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0