Shalalala~

Ja jag vet att jag typ alltid tar kort på blommor men de skiter jag i D: ute just nu är de ju ändå bara SNÖÖÖ överallt >: jävla dret faller de asså! D: Trodde värsta att de skulle bli vår och allt nu men så började de snöa IGEN D: i massor med! T______T

Dagens roligaste var heeelt klart "Eta Carinae"........... xDDD
Alex: nu ska du få höra hur man utala det! *trycker på google translate-grejen och så låter de som en kalkon typ xD*
Jag och Alex: *bryter ihop xD*

Ska nog se film snart... men först ska jag ladda ner ett spel som jag hittat som verkar ganska kul faktiskt :D "Grand Fantasia" heter det x) vi får se om de e ngt värt att spela eller inte xD

Men nu får de ta och bli en till bild :D

Kommentarer
Postat av: Bluehat~

Åh dina bilder får en att längta ännu mer till sommarn :<

2011-03-18 @ 19:17:09
Postat av: Bluehat~

Åh dina bilder får en att längta ännu mer till sommarn :<

2011-03-18 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0