Tjolalalalalalalalalala...!

Har lite allmänt tråk bara (a)
Är sååå extreeeemt trött.............. =_______=''' och mår illa nu med... xD skulle seriöst inte ätit pizza, Alex...... xD eller ätit nudlarna..... asså usch >: men mår inte lika dåligt längre efter att jag ätit "massa" oreo 8DDD Det är såå nam nam asså :3
Ville på musikestetarnas show idag men eftersom jag har sånna underbara föräldrar så har jag ingen som kan hämta mig... och jag har ingen lust att sova över i brorsans lägenhet när bara Mia är hemma.. xD de e sådär lite akward då xD men jaja... >:

"Massa" gammal bild på mig från förra året i guess... xDDD Har inga nya direkt... haar mitt hår atm >: vill att de ska växa ut nuuu!


Och och och till sommaren får jag troligen träffa Josse-tosse!!! 8DDD Fan va jag längtar asså!!!! Q____Q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0