Wiii~

Börjat bli på happy humör känner jag! :D Fast är extreeemt trött >:
Kramade även Sofie två gånger idag <3 Hoppas allt löser sig <3 Och på MangaKlubben så kom BlueHat/Angelica! :D Massa kul att träffa henne igen >www< <3
Jag fick ont i magen med förut för att Esbjörn lyfte upp mig >_> Han ritade även på min hand med ProMarkers så de kommer ta 24521234 år innan de går bort typ xDDDDD eller okej en del har gått bort nu men ja.. xD
Bussen hem va inge kul... tur var väll att jag va typ ensam där annars hade väll folk undrat extremt mkt.

Dagens pepp & depp!
Pepp:
MangaKlubben!!! :D
Depp: När jag skulle åka buss hem... >:



Jag sitter i ett fängelse
Med livstidsstraff
Jag kommer aldrig komma ut
Föräns någon tar mig därifrån

Kommentarer
Postat av: Bluehat~

What happened on the bus OwO

Trevligt att träffa dig också Rox 8D<3

2011-03-29 @ 23:00:44
URL: http://nombluehatnom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0