Domedagen~

Lite besviken faktiskt >: xD
Iaf, imorrn är de skola igen! Hemtentan är näästan klar men kan inte skriva så mycket mer eftersom jag glömt bok och grejer i skolan.. så fixar de på rasten imorrn x) sen efter skolan så har ja utvecklingssamtal... uhu~ inte kul >: Vill egentligen inte veta vad jag har för betyg x__x
Funderar även på om ja ska köpa armbandsklocka från Guldfynd eller inte... velat ha en sån klocka as länge nu.. >: men måste spara x___x

Idag vaknade jag med extrem smärta i magen x_____x hade inte ätit på 14 timmar så kan varit därför.. >: men asså shiit va ont de gjorde >: kunde knappt gå ju O_o men efter att man ätit så mådde man bra ^^

Jag har inget vettigt att skriva så... lägger upp en bild på körsbärsblommor~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0