Gäst fucking inlägg

Tja! Detta är Annas blogg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anna sitter och försöker läsa naturkunskapen! hohoho förstå att jag skrattade när jag fick veta det! hihihi skadeglädje >: elakt men roligt!

Emelie och anna skrattar åt en kanin och pratar om hur mt hade reagerat om hon sett denna dansande kanin. ;D
Plus att emelie gjorde något i fjompen?!? Om ni inte vet vad fjomp är googla!
Jag älskar google! det är så bra för man kan hitta allt där allt! ALLT! SERIÖST ALLT! FÖR I HELVETES SATANS JÄVLA ALLT!! Ops jag fick inte svära på bloggen för anna men det skiter jag i! tydligen censurerar hon sig själv D: hon kanske har läsare so är försmå för att svära och så har jag förstört hela deras liv genom att kombinera några bokstäver så dom bildar ett ord som vi lärt oss har negativ innebörd!

Jag tycker faktist inte om pulver mos, jag vet inte ens om det sitter ihop? tänk om detta blev en särskrivning?!?! PÅ ANNAS BLOGG! NEJ! SÅNT FÅR INTE HÄNDA FAN! NEJ! Eller ah >: kanske lite överdrivet? Kommentera och säg vad ni tycker om Potatismos!
Anna sa att hon inte ville skriva mer om hon inte fick kommentarer och det får häller inte hända!

Tack så mycket och ha en forsatt bra helg/dag/år Jag älskar er alla <3 :') Det gör anna också!
Hoppas vi kan träffas snart igen.

Med mycket vänliga hälsningar er älskade B1ubb!Exclamation mark

Bild på vår kära vän anna! :')

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: ja eller hur! :D så kan vi ta model bilder. (a)

2011-05-06 @ 16:55:10
URL: http://inala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0