God natt, sov gott~

Ska typ gå och lägga mig nu :) Tänkte bara uppdatera lite!
Morgonen, orienterings träning! Och nej jag kan inte stava till det ordet >: sen efter håltimmen: matte.. fick huvudvärk då... x__x hade de resten av dagen.. mådde piss asså! D:
lunch: tacos, som såg ut som typ kattmatt... finmald köttfärs var de iaf... x'D man kunde typ forma den hur man än ville x''DDD men den va iaf inte grå som den va sist.. x'D
Engelskan va jävligt flum faktiskt.. x''D gjorde inte så mkt x) rättade fel typ x'D sen va de form! Drejade för första gången i mitt liv! :D As kuul! Men jag had ehoppats på att få göra klart mitt DropDead spöke... D: eller få testa den där glas-grejen man kunde göra.. men de blir nog nästa gång >:
När ja kom hem så däckade jag vid matbordet typ... O.o halv sov sittandes.... x'D sen dusch, piggna till x)

Nuu ska jag läsa bok och sen sova! Tack för att ni slösade ca 1-3 min av ert liv för att läsa detta.. x'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0