Grattis! <3

Idag fyller denna awesome person år! :D Grattis Nile! :DD <3


Haha dagen börja med att vi skulle prata om våra bäcker vi läst i engelskan i grupper osv... x'D gud så fail mitt blev xD hade inte ens läst klart boken >: imorrn är de iaf del 2 av NP... blä! Haha sen så hade vi typ läxförhör på kulturhistorian... gaaad x''D jag hade inte läst igen ngt alls typ!! Dock så va musik-delen enklare än bild-delen OwO men ja skrev ngt iaf x____x
Trodde jag hade tappat mitt underbara armband imorse med!!! DD8 men jag gick och skulle kolla om den låg i bilen, i fall ja tappat den där.. men den låg precis brevid bilen x'D kul att veta, nae xD

Iaf, imorrn har jag haft funderingar på att va allmänt jävlig och ha kjol o strumpbyxor ;D bara för att 1. de e GRYMT varmt ute... 2. de e kul att se folks reaktioner 8D

Men men, vad har ni gjort idag då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0