Haha~

Hoppas ni gillade mitt förra inlägg som las upp ;D

Nyss kommit hem från stan, haft GRYMT KUL! x'D Izzas kille, Matte, va en aning tyst men jaja xD Träffade Alex o Izzas kompis Måne med :) As rolig tjej ju! x'D
Iaf! Fick den "presenten" av Lisa idag som Jessie ville ge mig, de va ett armband från turkiet! :3 As gulligt! Dock gillade ja inte att de va hjärtan på den.. Lisas va mkt snyggare... x'D men tycker om den ändå :'D
Haha, folk är dåliga på kommentera överallt och är helt osociala! Så ska va osocial tillbaks och se på film :'D kanske gå ut en stund med, läsa engelskboken, se på en till film, sova lite, spela tv-spel, redigera bilder, rensa datorn, vad vet jag? x')

Sånna här dagar ÄLSKAR jag! <3 Varit extremt glad! Och inget har förstört de, än iaf! :''D

Bild tagen den den 28 April för dom som vill veta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0