Hahahaha!

Har kollat lite hårtoningar och grejer på Shock, eller gjorde de förut på lunchen x) Jag och Izza tycker att Emil ska ha slime grönt hår + ljuuusblått x'DD fast han ville ha gult eller orange x) Jag hittade iaf två st som ja skulle kunna tänka mig, Poppy Red och Vermillion Red hette dom x) och dom var rätt fina faktiskt :) tror fortfarande inte på att ja skulle passa i rött hår men jaja... det är bara toning så :P ska bleka och grejer först ändå så x)
Idag kom jag och Alex, typ bara Alex, på meer till låten! :D Men jag vet fortfarande inte huuur texten ska va >: guud asså... none insperation asså D: han, jag och Emelie satt i gräset brevid musikskolan och delade på en kladdkaka efter skolan med :D as kul.. vi satt och sjöng på Lejonkungen och snacka om Toy Story och massa grejer x''D Helt jävla galet.. vi kolla in en gubbe med permobil med x'DD fråga inte varför asså o.o jag har inte en aning! x'D

Iaf så skulle detta skrivits igår men jaja x'D detta är gårdagens "Dagens Alex" iaf xD
Dagens Alex: Han höll på med hemtentan medans han åt och istället för att lägga ner de han åt på tallriken så la han pennan där xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0