Hello life!

Jag har verkligen inget att skriva om!!! Det är bara skolgrejer som typ tar död på en... en novell som skulle skrivits för typ tre veckor sen och jag är sååå dålig på att skriva.. en rapport som måste ändras, en fakta grej som ska lämnas in och en labbrapport! Sen är det en resumé i svenskan med... Är det något mer nu? o.o sen är det ju massa prov och sånt.. en bok som ska läsas klart med... guuud jag dör! Längtar så grymt mkt till sommarlovet nu asså!
Torsdagarna kommer från och med nu vara sååå extremt dryga... asså gud... jag halvsov efteråt på Ams café när jag satt och åt med Lisa.

Sitter och fixar med Emelies present nu! Extremt fail... >:

Är så extremt trött.. orkar verkligen inte med detta... får hoppas att jag är pigg och glad till helgen asså... >: får ta med huvudvärkstabletter och massa andra grejer... har haft huvudvärk i två dagar nu... mamma sa att de kan vara åskan som spökar lite men jag vet inte... de roligaste är att huvudvärken har alltid blivit värre när jag har matte.. x'D Är nog vikarien som tar kål på mig... han är så dryg och jobbig.. fattar seriöst inget .__.''
Ska iaf nästa gång ja får huvudvärk gå ner till cafeterian och be om en huvudvärkstablett.. >__> de gör så äckligt ont seriöst >:

De vart ett ganska långt inlägg ändå... duktig jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0