Hemma~

Nu har jag kommit hem~ Har haft såå grymt roligt asså! Saknar dom redan :( hoppas verkligen vi kan åka till Liseberg under sommaren~ Skulle va så awesome asså!

Btw, var de bara jag som tycker att Jedward, Irlands bidrag, var awesome? x''D Så jävla flum och galen! x'D Moldaviens var med helt jävla galen! Lisa vill ha sån hatt.. xD Georgien var med awesome, fast de hde varit mer awesome om de varit en killsångare.. x)
Sen fan va gött att Sverige hamna så högt upp! Och att vi låg etta ett tag med! Hade varit awesome om vi vunnit asså x) och jag vart sååå glad att Danmark inte vann! Jävla fucking tjuvar säger ja! Själv MUCCs låtar! UUUHHH D: Samma melodi och allt! Asså näääe! >___< att ta andras låtar och melodier är ett av de värsta brått man kan göra enligt mig seriöst!! D:<

Nu ska ja spela DS och njuta av sovmöran jag har imorrn~ åker med en buss som går 09:20~

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag börjar klockan åtta!!! :(

2011-05-15 @ 19:37:36
URL: http://inala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0