Hihi~

Har inte så mycket att skriva idag. NP på morgonen och de gick åt helvete... D:
Sen så dog ja typ i värmen idag x___x sååå äckligt varmt!! D: och imorrn ska de regna och kan va risk för åska sa syrran... x'D andra har sagt att de ska bli sol igen.. varför snackar jag om vädret? O.o
Efter skolan va ja med kompisar och gick till parken och hade picknick ;D massa mys och vi hade skit kul! :D väntar spänt på att Tanya ska logga in och skicka bilderna och de 8D

IAF! Tänkte bara skriva upp detta här på bloggen så jag har de nerskrivet i framtiden ;D
Jag och Alex har typ "slogit vad" x) Jag ska låta mitt hår växa ut och färga de rött om Alex färgar sitt hår LILA! 8D
Dock så måste mitt hår växa ut en hel del först... och blekas... blä.. xD Meeeen jag tänkte även... ngn som typ har rött löshår?? x'D och inte vill ha de längre?? Helst sånna "klips" för de kommer ta 500 år tills mitt hår växt ut och grejer... >_>

Längtar som ett as till helgen!! Ska bli så enormt roligt!! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: det heter egentligen negerboll och det kommer det alltid att heta! men jag vill inte kränka folk som läser bloggen (om nu någon skulle känna sig kränkt). ^^

Dockan är mega läskig x) benen såg ut som en lång.. ah host



Föresten!!!! SNYGG bloggdesign! :D

2011-05-11 @ 21:13:48
URL: http://inala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0