Jasså??

Jahapp, kan inte bleka håret... min frisör sa "de vill jag inte göra på dig... vill inte förstöra ditt underbara hår" ja ba "awww :')". Orsaken till att hon inte vill de är för att om ja gör de så kommer de sluta med att jag måste raka av allt... x''D för de kommer slitas sönder och grejer... >: men jag ska vänta tills efter midsommar för då har de växt ut en del och vi ska typ.. asså de går inte förklara men hon ska iaf göra typ slingor vid hårbotten så de inte ser så fail ut :) sen ska de växa lite till och sen klippa klippa bort en del... x) så de får vänta med att spara ut och grejer tror ja... >: blir i tvåan de ist xD

Btw, hur många är de som tror att jorden går under på lördag? ;D jag är en av dom som tror att de blir som dom senaste åren, 1993, 2000, 2003: Nej den kommer inte gå under x) bara för att de står i bibeln så betyder de inte att de e sant? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0