Klipp klipp~

Ska snart åka och klippa mig! :DD ska även beställa tid för blekning av... döda mig inte nu... HELA HÅRET ;D Fan va läskigt de kommer bli att bli blond igen asså! o: inte haft blont år sen typ... 4:an..? O.o snart 6 år I think o.o kanske mer? xD galet är de iaf! Haft många roliga nyanser i håret.... x) från brunt till rött, ngn gång med svarta slingor, från det till svart, till svart med röd lugg, från röd lugg till lila lugg som blev röd igen, från de till svart igen sen de till svart med blont vid sidan o.o de e mer tror ja... inge roliga färger direkt... men ja... mamma är som hon är >: DE JAG VILL KOMMA FRAM TILL ÄR ATT JAG SKA BLI BLOND IGEN IAF! x''DDD


Vill också säga grattis till Dennis som fyller 20 idag! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0