Lalala~

Målade klart teater grejen idag på bilden :) de vart riktigt fint faktiskt xD Nöjd är man :P Kom även på vad ja ska göra på Form lektionen nu! :D DropDead spöket i typ.. 3d-figur x) Hahaha, vart jätte fail de ja hann med idag men jaja x'D vi gick till konsthallen med och HAHAHA min svamp är typ LÄNGST IN, LÄNGST UPP där.. x'D Dock svatade dom feeeeel! D: De skulle stå "Rainbow Up" men dom skrev "Rainbow Op".... fuuuu! D8 ångrade även att ja döpte den till det... Color 1Up hade varit bättre x) folk hade kanske fattat att de va Super Mario inriktat då.. xD
Iaf, de som va fail idag var att ja sa åt typ alla "glöm inte att träna på naturkunskapen!", jag tänkte även på att stanna kvar i stan men sen kom ja på "fan naturkunskapen... nej jag åker hem!" och då såklart i bussen... kom ja på att jag glömt naturkunskapsboken i skolan... x'DDD Och jag har inte läst på NÅNTING UNDER HELA VECKAN!!!! Kommer gå åt helvete seriöst! x')

Här kommer ett videoklipp ja filmade igår under lunchen när vi var i ett av klassrummen :'D
Skulle seriöst ha filmat mer! Det var så kul efteråt! x'D Men vi måste börja filma mer! Skit kul ju! x'D

Kommentarer
Postat av: Sofie

då kan vi fotografera tsm!!! :D

2011-05-05 @ 23:09:43
URL: http://inala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0