Mwihu! :D

Så jävla galen dag asså! o: jävligt dryg med! x'D men jag fick MonMons 3mm töjning idag som ja får låna ett tag OwO och nuuu sitter den i! eller iaf börjat! ska försöka få i den mer senare, sen imorrn ska ja duscha så de går nog bättre dåe x'D sen när den suttit i ett tag så ska ja ta i töjningen ja fick av Sofie men nu är ja glad iaf! :D galet happy menar ja då! x'D
Dock är ja rädd att de kommer hända ngt snart som liksom kommer krasch bam bom rakt på mig eller ngt, emn man får väll ta och njuta av tiden av glädje när man har den? ;D
Ska även fortsätta med en sak ja gör till Nile med :3 eller två saker är de faktiskt o.o den ena kommer dock inte bli av med jaja x'D

Btw, Alex ritade av mig med långt rött hår idag typ och ja likande Grell från Black Butler!! D: Jag typ doog! x'D Syrran fick se den med sen (ja, Alex ja visade den! Och hon tyckte du ritade bra för att inte vara intresserad av sånt xD) och hon tyckte med de va likt! x'DDD

De va ngt ja skulle skriva som "Dagens Alex" men ja kommer inte ihåg Q___Q och Alex har uppspel och grejer nu.. kommer hem om ett tag D: får fråga då om ja kommer ihåg x'D

Har ingen mer skola denna vecka! :D Woho!! Men ska till stan imorrn ändå x'D ska va med Alex o Izza troligen och jag o Sofie måste fortsätta med våra grejer i formen x) vi är ju inte klara än.. o: duktiga vi är x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0