Stulen från Sofies blogg~~

När jag vaknar på morgonen brukar jag tänka "nej vill sova mer" xDDD

Värsta stadiet i livet är nu. 

Den bästa känslan att inte va ensam.  

Jag är rädd för att folk ska tänka fel om mig. 

Jag tycker det är fascinerande hur mkt stört folk världen kan ha egentligen.

Jag skulle vilja ha ett bra liv.

Jag ogillar att stå på scen, prata inför för mkt folk och andra grejer 

Jag tycker om att fota, va med vänner, spela tv-spel, rita och annat.

Jag lyssnar på
 musik <3 

Jag tittar på datorn.

Bästa dagen på veckan är lördag för då är man hemma :DD

Folk brukar säga att jag är lång.

När jag blir arg så har ja en jävligt bra orsak.

Jag grät senast halvt igår.

I sommar så ska jag till NärCon och sen fyller jag år :D


Kommentarer
Postat av: sofie

Annnnnna :c vill du prata om något?

2011-05-26 @ 20:07:32
URL: http://inala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0